Tips voor kopers er verkopers
 

 

  1. Je handelt direct met de verkoper en dus buiten de fanclub om. Het is niet te doen voor het bestuur of onze crew om tussen deze transacties een plaats in te nemen.

  2. Wij gaan er van uit dat een aanschaf in goed vertrouwen kan plaatsvinden.

  3. Voor ieders duidelijkheid: de koper betaalt tevens de verzendkosten (mits anders aangegeven door de verkoper).

  4. Het is normaal als de verkoper eerst vraagt aan je om het totaal bedrag te betalen alvorens hij het artikel opstuurt.

  5. Voorkom teleurstellingen en vraag hoe lang het kan duren voor je de aanschaf binnenkrijgt.

  6. Maak duidelijke afspraken!

  7. Het is niet de bedoeling dat je beloofd iets te (ver)kopen, en je vervolgens uit de koop terug te trekken. Hou je aan je woord!

PostNL handhaaft de volgende prijzen: zie de tarievenwijzer.
Check ook DHL: verzendmogelijkheden vanaf 4 euro (ophalen bij DHLpunt) of 5,50 thuisbezorgd. Duurt iets langer, maar scheelt met PostNL (6,75).

Klachten bij aanbiedingen van fans
Nu kan het altijd gebeuren dat je klachten hebt over de verkoop of het artikel dat je hebt gekregen. Probeer dit eerst zelf op te lossen met de (ver)koper. Mocht dit echt niet lukken: meldt dit dan bij ons. Wij kunnen niet bemiddelen, maar als de klacht gegrond is kunnen wij overwegen advertenties van de verkoper van onze website te halen.

Het is en blijft een kwestie van elkaar vertrouwen...