Uiteraard nemen wij verantwoordelijkheid voor de verzendingen van https://www.stephenking.nl/Winkel en Stephen King Fans boekshop. Maar als je buiten deze shops om bestellingen plaatst, bijvoorbeeld van iemand die op onze facebookpagina een aantal boeken aanbiedt, dan hebben we wat advies voor je.
- Je handelt direct met de verkoper en dus buiten de fanclub om. Het is niet te doen voor het bestuur of onze crew om tussen deze transacties een plaats in te nemen. Wij kennen de verkopers natuurlijk ook niet altijd persoonlijk.
- Vaak moet je verzendkosten betalen; informeer hier eerst naar!
- Het is normaal als de verkoper eerst vraagt aan je om het totaal bedrag te betalen alvorens hij het artikel opstuurt.
- Voorkom teleurstellingen en vraag hoe lang het kan duren voor je de aanschaf binnenkrijgt.
- Maak duidelijke afspraken!
- Het is niet de bedoeling dat je beloofd iets te (ver)kopen, en je vervolgens uit de koop terug te trekken. Hou je aan je woord!
- Controleer wat de prijzen zijn voor verzenden met PostNL, Kiala, GLS of bijv. DHL. Je kunt bijv. met Kiala (prijs 2016) voor 3,95 tot 15 kilo versturen, mits je het ophaalt bij een punt bij jou in de buurt.
- Vraag gerust naar het verzendbewijs (bijv. het volgnummer, of een kopie van de bon) en volg je pakketje met de diverse track & trace mogelijkheden.
Klachten bij aanbiedingen
Als je een klacht hebt over een item dat je kocht in de Fanclubshop of bij Stephen King Fans, neem je natuurlijk gelijk contact op met secretaris_sk07@stephenking.nl of webshop@stephenking.nl.
Het kan altijd gebeuren dat je klachten hebt over de verkoop of het artikel dat je (nog steeds niet) hebt gekregen via je afspraak via onze facebookpagina. Probeer dit eerst zelf op te lossen met de (ver)koper. Mocht dit echt niet lukken: meldt dit dan bij ons. Wij kunnen niet bemiddelen, maar als de klacht gegrond is kunnen wij overwegen advertenties van de verkoper van onze facebookpagina te halen en fans te waarschuwen voor die (ver)koper.
Het is en blijft een kwestie van elkaar vertrouwen…